Pinarello Dogma X SuperRecord kolo, xolar černá
Pinarello Dogma X SuperRecord bicykel
Pinarello Dogma X - revolučný endurance bicykel, ktorý posúva hranice cyklistiky. Kombinuje špičkový výkon pretekárskych modelov s maximálnym komfortom, vďaka čomu je ideálny pre dlhé výjazdy. S Dogma X už nemusíte robiť kompromisy medzi rýchlosťou a pohodlím.
Rám a geometria
Pinarello Dogma X je majstrovským dielom inžinierstva a technológie. Tento rám, vyrobený z prémiového karbónu Torayca T1100 1K, vyniká svojou vysokou tuhosťou a nízkou hmotnosťou. Dogma X je navrhnutý s geometriou optimalizovanou pre maximálnu aerodynamiku a stabilitu pri vysokých rýchlostiach. Asymetrický dizajn rámu efektívne kompenzuje nerovnomerné zaťaženie, čím zlepšuje prenos energie pri pedálovaní a zaručuje vyššiu účinnosť. Unikátna technológia zadnej stavby rámu X-STAYS pozostávajúca z flexibilných horných vzpier trojuholníka pomáha efektívne tlmiť vibrácie pričom zároveň zvyšuje bočnú tuhosť.
Komponenty pohonu
SuperRecord WRL pohon od spoločnosti Campagnolo je navrhnutý tak, aby poskytoval výnimočnú presnosť pri radení a maximálnu efektivitu prenosu sily. S 12-rýchlostnou kazetou a unikátnym ergonomickým dizajnom radenia poskytuje SuperRecord WRL hladké a rýchle radenie aj v najnáročnejších podmienkach. Karbónové kľuky a titánové komponenty navyše zaručujú nízku hmotnosť a vysokú odolnosť, čo prispieva k celkovému výkonu a životnosti pohonu.
Kolesá
Bora WTO 45 kolesá sú navrhnuté pre maximálnu aerodynamiku a rýchlosť. Tieto karbónové kolesá využívajú technológiu Wind Tunnel Optimized (WTO), ktorá zabezpečuje minimálny odpor vzduchu a vynikajúcu stabilitu aj pri bočnom vetre. Kolesá majú výšku ráfika 45 mm, čo poskytuje ideálnu rovnováhu medzi aerodynamikou a hmotnosťou, čo je kľúčové pre rýchlu a efektívnu jazdu. Navyše, široké ráfiky umožňujú použitie širších plášťov, čo zlepšuje komfort a trakciu, čím poskytuje jazdcom istotu a kontrolu aj na náročných povrchoch.
Brzdy
Diskové brzdy Campagnolo SuperRecord poskytujú vynikajúcu brzdnú silu a moduláciu za všetkých podmienok. Tieto hydraulické brzdy zabezpečujú konzistentný výkon aj pri dlhých zjazdoch a náročných poveternostných podmienkach. Diskové brzdy sú tiež menej náchylné na prehrievanie, čo prispieva k bezpečnosti a spoľahlivosti počas dlhých jázd. Karbónové brzdové páky s ergonomickým tvarom umožňujú pohodlné ovládanie a precízne brzdenie.
Rám |
TorayCa T1100 1K Dream Carbon, TiCR™ plne inegrovaná kabeláž, BB ITA, UCI approved
|
Vidlice |
Onda ForkFlap
|
Přehazovačka |
Campagnolo Super Record WRL
|
Kliky |
Campagnolo Super Record WRL
|
Brzdy |
Campagnolo Super Record 2-piestikové, 160 mm/160 mm
|
Kola |
Campagnolo Bora WTO
|
Sedlovka |
Pinarello Aero seatpost with 3D printed titanium top seatclamp and bolts, Pinarello Aero Seatpost
|
Sedlo |
Most Lynx Ultrafast Superflow L Carbon, šírka 145 mm
|
Představec |
integrovaný v riadidlách
|
Řídítka |
MOST Talon Ultra Light
|
Sada |
Campagnolo Super Record WRL 2x12 rýchlostí
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2025 |
Počet převodů | 2 x 12 |
Sada | Campagnolo Super Record |
Barva | xolar black |
Materiál | karbon |
Materiál kol | Karbon |
Průměr kol | 700C (28") |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Pevná |
ID produktu | 352643 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení