Lapierre Crosshill CF 6.0 AXS 28 kolo, září beige
Lapierre Crosshill CF 6.0 AXS 28 bicykel
Karbónový Crosshill CF je navrhnutý pre rýchlosť a citlivosť, bez toho, aby obetoval stabilitu alebo pohodlnú pozíciu na dlhé vzdialenosti. Nový Crosshill CF dokonale spĺňa predstavu o pohodlí a výkone pri jazde na gravel bicykli, či už na rovných úsekoch, alebo v technických a strmých pasážach, aby sa každý jazdec cítil sebavedomo.Karbónový rám
3D Tubular™ je unikátne a logické spojenie sedlových vzpier s hornou rámovou trubkou ďaleko pred sedlovkou, čo ponecháva sedlovú trubku po celej jej dĺžke voľnú a umožňuje lepšie tlmiť vibrácie a dodáva jazdcovi potrebný komfort. Samotné sedlové vzpery sú navrhnuté tak, aby poskytovali vertikálnu flexibilitu vďaka ich eliptickému tvaru a dvojitému ohybu v tvare písmena S v hornej časti, čo zvyšuje absorpciu vibrácií. Hmotnosť rámu: 1000 g (veľkosť M pred lakovaním). Rám je pripravený na upevnenie blatníkov, brašien a aj vidlica má prípravu na montáž svetla, blatníka alebo ľahkého nosiča. Francúzska značka Lapierre myslela aj na veľmi vysokých jazdcov (195 cm +) a zaradila do ponuky aj veľkosť XXL.
Široká ponuka 7 modelov
V rade Crosshill CF je sedem modelov, pričom dva majú odpružené vidlice so zdvihom 30 a 40 mm na náročnejšie použitie v horách alebo na kamenitých cestách. Nižšie modely sú vybavené mimoriadne pohodlnými hliníkovými riadidlami (rise: 12 mm, drop: 114 mm). Vyššie modely majú karbonové riadidlá, ktoré umožňujú športovejšiu pozíciu. Kabeláž vchádza do rámu už v predstavci, čo ničím nenarúša dokonalý vzhľad.
Elektronické radenie pre lepší výkon
Elektronické sady SRAM AXS (Apex XPLR, Rival XPLR, Force XPLR) alebo nové radenie Shimano GRX Di2 sú dostupné pri piatich modeloch a zaisťujú spoľahlivé a presné radenie za všetkých okolností. Ideálne pre športové a výkonnostné použitie.
Jednoprevodník alebo dvojprevodník, vyber si sám
Máš nejaké preferencie? Crosshill ponúka obe možnosti. Dvojprevodník pre modely Shimano GRX (mechanické aj Di2), jednoprevodník pre modely SRAM AXS XLPR. Všetky rámy sú kompatibilné s oboma možnosťami.
- Kompatibilný s plášťami 45 mm
- Pätka SRAM UDH
- Karbónové riadidlá pri modeloch 7.0 a 8.0. Drop: 122 mm / 20 mm rise / 12° flare
- Hliníkové riadidlá pri modeloch 5.0 a 6.0. Drop: 114 mm / 12 mm rise / 12° flare
- Tubeless ready plášte aj ráfiky
- Odnímateľný spoj medzi sedlovými vzperami na montáž blatníka
- Schválený pre UCI preteky
Seriózní sportovní náčiní vhodné pro nadšence, kteří si rádi zpestří svoji dávku kilometrů zkratkou po lesní nebo polní cestě a nezaleknou se ani vícedenního dobrodružství. Spolehnout se můžete na vysokou odolnost a 100% spolehlivost.
Rám |
Carbon UD SL
|
Vidlice |
Carbon UD SL, Carbon steerer Tapered, QR12
|
Řazení |
SRAM Rival XLPR AXS D1
|
Přehazovačka |
SRAM Rival XPLR AXS 12s, 12-speed
|
Kazeta |
SRAM PG 1231 XPLR 12s, 11-44T
|
Řetěz |
SRAM Rival 12S
|
Kliky |
SRAM Rival D1 Dub Wide 170 mm, 40T
|
Brzdy |
SRAM Rival, 160 mm
|
Brzdové páky |
SRAM Rival eTap AXS
|
Zapletená kola |
DT Swiss GR1600 Spline
|
Pláště |
WTB Raddler TCS LIGHT 700x44C, 60TPI
|
Sedlovka |
Lapierre 27.2 mm, 350 mm
|
Sedlo |
Fizik Terra Argo X7 150 mm
|
Představec |
JD ST-344
|
Řídítka |
JD RA118A 420 mm
|
Omotávka |
Lapierre TAPE
|
Hlavové složení |
ACROS ICR
|
Středové složení |
SRAM Dub Pressfit 86.5 Road
|
Pedály |
VP VPE-527
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2025 |
Počet převodů | 1 x 12 |
Sada | SRAM Rival |
Barva | septembre beige |
Materiál | karbon |
Materiál kol | Hliník |
Průměr kol | 28" |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Pevná |
ID produktu | 308510 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení