Pinarello Dogma F Dura-Ace Di2 PM kolo, speedster BoB
Pinarello Dogma F Dura-Ace Di2 PM bicykel
Pinarello Dogma F predstavuje vrchol dizajnu a technológie cestných bicyklov, určený pre najnáročnejších jazdcov, ktorí vyžadujú bezkonkurenčný výkon, presnosť a štýl. Tento bicykel spája najnovšie technologické inovácie s prepracovaným dizajnom, čo z neho robí ideálnu voľbu pre profesionálnych cyklistov aj náročných amatérov.Rám a geometria
Inovatívny rám bicykla je vyrobený z najkvalitnejšieho karbónu dostupného na trhu. Torayca T1100 1K DreamCarbon je známy svojou výnimočnou pevnosťou a ľahkosťou. Technológia Nanoalloy zabezpečuje mimoriadnu odolnosť proti nárazom a deformáciám, čo prispieva k dlhšej životnosti a spoľahlivosti bicykla.Asymetrická konštrukcia rámu umožňuje optimálny prenos sily z pedálov na kolesá, čo znamená efektívnejšie šliapnutie, minimálnu stratu energie a zvýšenú rýchlosť a výkon jazdca.
Pohon
Najmodernejšia elektronická sada Shimano Dura-Ace Di2 ponúka mimoriadne presné a rýchle radenie. Elektronický systém zabezpečuje hladké a spoľahlivé radenie prevodov, čo je nevyhnutné pre maximálny výkon v rôznych jazdných podmienkach. Tento systém znižuje potrebu údržby, čo znamená viac času na jazdu a menej starostí s nastavením.
Kolesá
Kolesá DT Swiss ARC 1400 50 ponúkajú dokonalú kombináciu aerodynamiky, ľahkosti a tuhosti. Sú vyrobené z vysoko kvalitného uhlíkového vlákna, ktoré zaisťuje nízku hmotnosť a vysokú pevnosť, čo prispieva k lepšiemu výkonu pri stúpaniach aj zjazdoch. S hĺbkou ráfika 50 mm sú optimalizované pre zníženie odporu vzduchu, čo zlepšuje rýchlosť a efektivitu šliapania. Systém nábojov DT Swiss 240 poskytuje hladký a spoľahlivý chod, zatiaľ čo technológia Ratchet System zaisťuje presné a rýchle zapojenie.
Brzdy
Hydraulické kotúčové brzdy Shimano Dura-Ace poskytujú vynikajúci brzdný výkon a kontrolu, schopné efektívne zastaviť bicykel aj pri vysokých rýchlostiach a v náročných podmienkach, čo prispieva k bezpečnosti jazdca.
Integrované vedenie káblov TiCR
Skryté vedenie káblov zlepšuje aerodynamické vlastnosti bicykla a prispieva k jeho čistému a elegantnému vzhľadu. Tento detail nielen zlepšuje estetiku, ale aj minimalizuje možnosť poškodenia káblov počas jazdy.
Komfort a prispôsobenie
Integrované riadidlá MOST Talon Ultra a aerodynamická sedlovka poskytujú maximálny komfort a prispôsobiteľnosť. Nastaviteľná sedlovka umožňuje optimálnu pozíciu sedenia, čo zvyšuje komfort počas dlhých jázd a znižuje únavu.
Kola, která často sedlají i profesionální sportovci. Nekompromisně lehké a nekompromisně výkonné stroje, vybavené tím nejlepším, co výrobci komponentů nabízejí.
Rám |
TorayCa T1100 1K Dream Carbon with Nanoalloy technology, TiCR™ cable routing, Italian BB, UCI approved
|
Vidlice |
F Onda Fork with ForkFlap™, 1.5' upper and lower steerer, Ultra Light Headset bearings
|
Přehazovačka |
Shimano Dura-Ace Di2 RD-R9200 12s
|
Přesmykač |
Shimano Dura-Ace Di2 FD-9200 12s
|
Kazeta |
Shimano Dura-Ace CS-R9200 12s
|
Řetěz |
Shimano Dura-Ace CN-HG 12s
|
Kliky |
Shimano Dura-Ace FC-R9200, HollowTech 2, 12s
|
Brzdy |
Dura Ace BR-R9200, 2-pistons caliper, 140 mm rotor
|
Kola |
DT Swiss ARC 1400
|
Pláště |
Pirelli P Zero Race 26 mm - Black, 127 tpi aramid breaker. Max tyre size 28 mm (width as measured)
|
Sedlovka |
Pinarello Aero seatpost with 3D printed titanium top seatclamp and bolts
|
Sedlo |
Most Lynx Ultrafast Superflow L Carbon Large 145 mm
|
Řídítka |
MOST Talon Ultra Light
|
Omotávka |
MOST bar tape
|
Středové složení |
Shimano Dura-Ace SM-BB9200
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2024 |
Počet převodů | 2 x 12 |
Sada | Shimano Dura-Ace |
Barva | speedster BoB |
Materiál | karbon |
Materiál kol | Karbon |
Průměr kol | 700C (28" ) |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Pevná |
ID produktu | 286503 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení