GT Zaskar 29 Carbon Elite kolo, zelená
GT Zaskar 29 Carbon Elite bicykel
Vhodný zejména pro sportující nadšence, kteří rádi po práci nebo o víkendech tráví čas na dvou kolech. Vhodný na pravidelné ježdění po cyklostezkách, polních a lesních cestách i ve středně náročném terénu. Kola bývají osazena komponenty, které jsou zlatou střední cestou, co se týče poměru mezi spolehlivostí a výdrží.
Rám |
Zaskar Carbon 29" Frame, FOC Carbon, Triple Triangle Frame Construction, Tapered Head Tube, Boost 12x148 Thru-Axle, BB92
|
Vidlice |
RockShox Reba TBA, 100 mm, 15x110 Boost, Remote Lockout, Maxl Lite, 51 mm Offset
|
Přehazovačka |
SRAM NX Eagle
|
Kazeta |
SRAM NX Eagle, 11-50, 12-speed
|
Řetěz |
SRAM NX Eagle, 12-speed
|
Kliky |
SRAM NX Eagle DUB, 34T
|
Brzdy |
SRAM Level T Hydro Disc, 160/160 mm Centerline Rotors
|
Ráfky |
WTB ST i21 TCS 2.0, 32h, Tubeless Ready
|
Pláště |
Vittoria barzo, 29 x 2.25", G2, Tubeless Ready
|
Sedlovka |
GT All Terra Micro Adjust, 6061 Alloy, 31.6 x 400 mm
|
Sedlo |
Fabric Scoop Shallow / Sport, Steel Rails
|
Představec |
GT All Terra 3D Forged Alloy, 31.8, 7°, 80 mm
|
Řídítka |
GT All Terra Alloy Riser, Double-Butted, 15 mm Rise, 7° Rise, 760 mm Width
|
Řadicí páčky |
SRAM NX Eagle, 12-speed
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2021 |
Počet převodů | 1 x 12 |
Sada | SRAM NX |
Velikost | S, M, L, XL |
Barva | zelená |
Materiál | karbon |
Materiál kol | Hliník |
Průměr kol | 29" |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Vzduchová |
Zdvih vidlice | 100 mm |
Teleskopická sedlovka | ne |
ID produktu | 118172 |
Velikost | XS | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|---|
Výška jezdce (cm) | 142.24 - 152.40 | 152.40 - 165.10 | 165.10 - 177.80 | 177.80 - 185.42 | 185.42 - 198.12 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení